Уџбеник је у потпуности у складу са Планом и програмом наставе и учења за други разред.
Радни уџбеник се састоји из два дела – за прво и друго полугодиште, што чини ђачку торбу лакшом.
Разноврсни садржаји попут друштвених игара, занимљивих илустрација, мелодичних песама и анимираних прича развијају позитиван став ђака према учењу енглеског језика.
Смењивање активности различитог типа даје часовима динамику неопходну у раду са ђацима овог узраста.
Обиље art&craft активности развија машту и креативност ђака
„My school play“ – пример анимације из дигиталног уџбеника
Right on 2 – енглески језик за шести разред
Уџбеник је богат игроликим активностима, песмама, видео-снимцима и вокабуларом презентованим живописним сликама.
Лекције осмишљене тако да покривају све аспекте учења и савладавања страног језика кроз читање, слушање, писање, разумевање, граматику и обнављање.
Текстови и вежбања проткани причама о познатим личностима и местима, како у Србији, тако и у земљама чији се језик учи.
Јасно истакнуте све нове речи које се појављују у текстовима кроз фотографије или илустрације.
Велики број индивидуалних и групних пројеката развија креативност, али и подстиче на размишљање и усвајање правих вредности.
Радна свеска у боји садржи вежбања разврстана на три нивоа, део посвећен граматици и граматичким вежбањима, као и део са друштвеним играма.
„Vocabulary“ – лекција из дигиталног уџбеника
Кликом на свако поље, можете да сазнате више о нашој подршци!
РЕКЛИ СУ О УЏБЕНИКУ
Енглески језик за други разред
Текстови су прилагођени узрасту ученика, а активности, илустрације, задаци и песмице их мотивишу за даљи рад и напредовање. Такође, топло препоручујем дигиталне уџбенике: настава на овај начин постаје много занимљивија, захваљујући интерактивним задацима, видео садржајима и повратним информацијама које ученици добијају.
Марко Урсулескунаставник у ОШ „Др Јован Цвијић”, Зрењанин
Енглески језик за шести разред
Мислим да период од дванаест година, колико користим уџбенике издавачких кућа Нови Логос и Фреска, довољно говори колико сам задовољна. Дају ми слободу да креирам час како желим, чак и да заједно са ученицима учествујем у креирању, посебно када су у питању часови пројекта на неку одређену тему. Уџбеници заједно са свим пропратним материјалима, укључујући планове и припреме, вредан су извор помоћи наставнику, који сада има више времена да одабере шта да користи или бар да добије идеју како да на неки други начин задату тему обради или прилагоди одељењу.
Инес Сљепчевићнаставница у ОШ „Алекса Шантић”, Сечањ